Recenze Bonusweb a Tiscali Games.
Multiplayer Ano (netuším, jak to funguje :) )
Kompatibilita s Windows XP Ne.
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) Ne.
Kompatibilita s Windows 10 (64 bit) Ne.
Playstation 4 OK

Hru jsem zatím "hrál" jen na YouTube. :) Hra je totiž jen na konzoli Playstation a já žádnou herní konzoli nechci. I přesto se na ni, díky skvělému příběhu, skvěle kouká. :)

A máme tady další konzolovku se skvělým příběhem. Příběh je docela dost podobný sérii The Walking Dead - svět je zaplněný zombiemi a vy se v něm snažíte přežít a starat se při tom o další osobu/ osoby. Hrajete za Joela, jež se vrací domů oné osudové noci, kdy propukne zombie epidemie na plné pecky. Doma ho čeká jeho malá dcerka Sarah (ze začátku hrajete chvíli za ni). Po úvodní misi skočíme několik let dopředu a s Joelem se protloukáme zombiemi zamořeným světem. Armáda se stará jen o své záležitosti a na civilisty kašle, tak vládne všude anarchie a ne zrovna přátelské tlupy přeživších. Zombie ovšem nejsou, tak pomalu se ploužící lenoši, jako v The Walking Dead, ale adrenalinem nadopované rychlé potvory, takže o zběsilou akci není nouze. Joel přijme jednu zakázku od frakce "Světlonošů", kterou má doručit. Jako parťáka máte mladou holku (tipuju tak 15 let?), o kterou se máte starat - jak říkám, prostě Klementýnka č.2 z The Walking Dead. Holčina je již řádně ošlehaná boji, tak se o sebe většinou dokáže bez problému postarat sama. Nechtěl bych být v kůži jejích nepřátel. :) Ona holčina ovšem není... heh... *SPOILER CENZORED*, protože *SPOILER CENZORED*. Ano, příběh je opravdu VELMI emoční s mnoha překvápky, které vám prostě nemůžu prozradit dopředu, sorry. :)
Velký rozdíl oproti The Walking Dead je ovšem v tom, že je to v podstatě lineární střílečka, doplněná tunou skvělých filmečků. Jsou zde i quick time eventy, spočívajícími v rychlém mačkání čudlíků, co se ukazují na obrazovce, ale většina hry je klasická akce z pohledu třetí osoby. Máte zbraně s omezenými náboji a normálně střílíte, nebo bojujete. Druhý velký rozdíl je v tom, že ve hře NEJSOU absolutně žádná rozhodnutí, kde byste rozhodovali třeba o tom, jestli přežije ten a nebo ten. Prostě nic takového, jen se prostřílíte, proplížíte, probojujete někam, filmeček, zase se probojujete někam, filmeček a tak dále. Vše je dopředu nalajnováno, bez možnosti cokoliv ovlivnit. Než jsem hru shlédnul na YouTube celou, tak jsem myslel, že je to ve stylu rozhodovacích her, jako Life is Strange, The Walking Dead, Until Dawn a podobně, ale hra prostě nic takového neumožňuje.
V přípravě je už i druhý díl, kde se z naší holčiny stane nejen hlavní hrdinka, ale taky lesbička - viz. trailer. :)
Multiplayer:
Hra obsahuje překvapivě i multiplayer, ale zřejmě se jedná jen o prostou vyvražďovačku na různých mapách.