Sub Command: Akula SeaWolf 688

Oficiální stránky Nejsou
Výrobce Sonalysts
Datum vydání 2002
Hodnocení 7/10
Plná z kompilace Sonalysts Naval Combat Pack 3, která se dá koupit na Steamu obsahuje také hry: 688(I) Hunter/ Killer a Fleet Command
Recenze Level 1/2002, z Tiscali Games a z Bonuswebu
Návod Ne
Update v1.08 je již hra po instalaci ze Steamu
Čeština Ne
Multiplayer Ano
Editor Ano
Kompatibilita s Windows XP OK
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) OK
Kompatibilita s Windows 10 (64 bit) OK






Recenze:
Skvělý ultrarealistický simulátor ponorky. K dispozici jsou 3 typy ponorek: Akula ll, Seawolf a SSN 688i. Skvěle provedené vnitřní přístrojové desky, díky kterým se budete cítit jako ve skutečné ponorce.
Multiplayer:
Hra sice obsahuje multiplayer, ale bohužel ho už dnes nikdo nehraje - žádné servery na kterých by se hrálo ve výpisu nejsou. Tím pádem nemůžu otestovat.
Plusy:
Jen si tak v klidu plout ve svém mořském vlkovi a potápět lodě co se mi dostanou do cesty - aaaarggghhh... 23 misí + 3 kampaně + editor = pěkně dlouhá výdrž.
Mínusy:
Grafika v 3D pohledu je dost slabá. Hra se snad každých 10 minut zahryzne, což u takové hry znamená konec pohodového vychutnávání plavby. :( Občas poněkud divné úkoly misí. Například hned první mise v kampani, ve které máte najít nějaké ruské komando u amerických břehů. Ať jsem v zadaném prostoru hledal, jak hledal, nikoho kromě civilních lodí jsem nenašel. Odpalování zbraní je děsně složité.


Mody:
SCX Project ll (DOWNLOAD): Mod, jenž přináší nějaké nové věci do hry. Různé nové objekty, státy (asi v encyklopedii) a podobně. Já jsem si ale nějak ničeho nového po instalaci nějak nevšiml, tak nevím, jestli mod funguje i ve Steam verzi hry, nebo prostě nemám dostatek trpělivosti hledat a luštit v angličtině informace o tom, co mod přináší nového a hledat nějaké rozdíly od původní hry. :) Ale přece jenom bude asi lepší mod do hry přidat s vědomím, že máte ve hře něco navíc. :) Instalace je trochu složitější. Po vyextrahování souborů z instalačního souboru je třeba provést další věci - viz. soubor: "Reame_First.htm", kde je vše popsáno.


Ovládání:
Myš levá - Rotování a naklánění kamery a ovládání přístrojů atd...
F1 - Ovládání pohybu ponorky.
F2 - Sonar.
F3 - Radar.
F4 - Radio.
F5 - TMA.
F6 - Zbraňové systémy.
F7 - Hlavní 3D pohled + mapa.
F8 - Periskop.
F9 - Options.
F10 - Encyklopedie.


Cheaty:
Jak si vybrat jinou ponorku (bohužel u mě nefunguje):
Vyberte si misi a v následující obrazovce máte ponorku, kterou musíte použít. Pokud najdete s kurzorem myši na název ponorky a zmáčknete TAB. Dosud neaktivní směrové šipky se zpřístupní a poté si můžete vybrat ponorku, podle svého gusta namísto té, kterou se Vám snažil vnutit počítač. :)