Recenze: Tiscali Games, Bonusweb.
Multiplayer: Ne
Editor: Ne
Kompatibilita s Windows XP: OK
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit): OK
Kompatibilita s Windows 10 (64 bit): OK

Patche: v1.1.3 EN (není třeba, stejně vám české titulky změní zpět na anglické a budete potřebovat i crack).

Již starší adventura od tvůrce slavné Sybérie - Benoita Sokala. Zhostíte se v ní do role... ehm... Ann Smithové. Ann letěla s letadlem do smyšlené středoafrické země Mauránie. Její letadlo ale sestřelili povstalci. Naštěstí ji vládní vojáci našli v poušti a umístili do princova harému ve městě Madargan na zotavení. Ann utrpěla otřes mozku a ztratila paměť, takže netuší, co tam dělá, jen že je z Ženevy. Povstalci neúprosně postupují proti vládním vojskům krále Rodona a ovládají i letiště. Ann se tedy vydává na dlouhou pozemní cestu pryč s rebely v patách. Společnost vám bude dělat váš ochočený černý levhart. Jedná se o klasickou adventuru ovládanou myší, kde konverzujete s postavami a používáte předměty. Najde se i několik logických puzzlů, ale ty jsou celkem jednoduché. Grafický styl některých věcí hodně připomíná Sybérii. Například velitelská loď krále Rodona.
Musím pochválit povedený český amatérský dabing. Některé obrazovky vypadají graficky dobře. Celkem jednoduché. V menu si můžete prohlížet filmy, které už máte odkryté.
Jako absolutně nechápu, proč hra už v úvodní animaci prozradí, kdo je hlavní hrdinka. Tuhle informaci by měl hráč dostat až později a být v nevědomí stejně, jako hlavní hrdinka, která ztratila paměť. Hra běží pouze v rozlišení 800*600 a většina obrazovek je graficky taková nějaká mdlá, nevýrazná - na Sybérii to nemá. Mohly by být pop-up popisky předmětů, na které najedete myší. Kurzoru myši po najetí na aktivní místo jen vyjedou ostny. Ve hře je několik nepěkných bugů. Například v harému potřebujete vyjít na schody, ale hra vás hned teleportuje zpět pod schody. Řešením je, v tom zlomku vteřiny nahoře na schodech nahodit menu a pak už tam zůstanete. Pak v dole při setkání s šílenou inženýrkou Dadou vám postavička místo k Dadě odejde někam dole za skálu a nechce vyjít - musel jsem nahrát save a zkusit to znovu. Pak jsem někde četl, že když jdete moc zkoumat kupředu a nekecáte s postavami, tak se vám to nějak zaseká, že nemůžete pokračovat, ale to se mi nestalo. Postavička se taky někdy někde zasekne a musíte všelijak klikat okolo, aby se odblokovala a šla, kam chcete. Střídání úhlů kamery při přechodu na některé obrazovky taky dost znepřehledňuje orientaci v prostředí, takže někdy dost bloudíte.

Levé tlačítko myši - interakce.
Pravé tlačítko myši - inventář a menu.
Dvojklik - běh.