Hitman: Codename 47



Hitman 2: Silent Assasin


Hitman 3: Contracts



Hitman 4: Blood Money



Hitman 5: Absolution



Hitman (2016)












Hitman: Codename 47

Oficiální stránky Nejsou
Výrobce Lo-Interactive
Datum vydání 2000
Hodnocení 8/10
Plná gog.com, nebo Steam
Recenze Level 12/2000, Gamestar 26/2001, z Tiscali Games a z Bonuswebu
Návod z Bonuswebu
Update Není
Čeština z Bonuswebu
Multiplayer Ne
Editor Ne
Kompatibilita s Windows XP OK
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) GOG: OK

CD verze:
Na hru je nutné použít crack. Pokud na www.gamecopyworld.com nenacházíte vhodnou verzi cracku, tak vězte, že stačí "german vista fix" i když nemáte německou verzi, ani Visty. ;)

Grafiku hry přepněte do režimu "Open GL" a v souboru "hitman.ini" si můžete změnit rozlišení.

Při problémech s velkou rychlostí hry nastavte pro hru jen jedno jádro CPU: Ctrl + Alt + Del, najít běžící hru v procesech, kliknout na ni pravým tlačítkem myši, nastavit spřažení a nechat zakliknuté jen jedno jádro a ostatní odkliknout.
Kompatibilita s Windows 10 (64 bit) OK






Recenze:
Špionážní akce v pohledu a-la Tomb Raider s vyholeným chladnokrevným zabijákem s čárkovým kódem na zátylku. V celkem 13 misích se podíváte do Hong-Kongu, Kolumbie, Maďarska, Nizozemí a na závěr i do psychiatrické léčebny, kde to všechno začíná, abyste sejmuli doktora, který vás před tím pustil do světa.
Plusy:
Skvělá hratelnost. Připadáte si jako ve skutečném světě. Lidi okolo vás chodí po ulici atd... Vy jenom čekáte na vhodnou příležitost, jak toho chlápka odprásknout a rychle se zdekovat do bezpečí. Grafika je také vcelku docela slušná.
Mínusy:
Naprosto báječný nápad s pohledem zpoza postavy. Ten, kdo tohle navrhl, by měl dostat Nobelovu cenu. Těch orgasmů co dostanete  při pohledu na tak krásně vyholenej zátylek po celou dobu hry!!! A teď vážně: :) Absolutně nechápu vývojáře her, kteří zvolí pro hru pohled a-la Tomb Raider. Doomovky jsou prostě daleko přehlednější a myší se tak děsně nenaběháte. S mířením je to sice vyřešeno docela dobře, protože po celou dobu hry vidíte na obrazovce bílou tečku, do které půjde výstřel, ale samotná střelba je poněkud divná. Například do někoho musíte vevalit pomalu celý zásobník, aby konečně padl, což vypadá dosti nepřirozeně zvláště u takovéto Thiefovské hry. Nedá se během hry sejvovat. Tato skutečnost nasere hlavně, když se vám postava kousne do zdi a nelze s ní pohybovat, což se mi mnohokrát stalo. A 13 misí včetně tutoriálu je poněkud málo.


Ovládání:
Doporučuji v options přepnout ovládání na "styl WSAD", které je daleko lepší než defaultně nastavené ovládání kde je například pro pohyb nastaven Numpad - BLE :-( !!!

W, X, A, D - pohyb.
S - normální chůze dopředu - používá se při vlečení mrtvol.
č - plížení.
Levá myš - střelba, výběr z menu akcí vyvolaným levou myší.
Pravá myš - otevření menu akcí (vždycky se vám na kurzoru musí objevit modrý čtvereček).
Kolečko myši - výběr zbraně nebo předmětu (potvrzení levou myší).
F - položení aktivního předmětu.
R - schovat zbraň.
+ - nabít (nějak nefunguje).
Tab - typ střelby.
M - mapa.
i - dalekohled (nějak nefunguje).
F1 - laptop.
F2 - status mise.
Mezerník - Akce.


Cheaty:
Otevřete soubor "Hitman.ini" v adresáři hry. Přidejte řádek 'enableconsole 1'.
Potom ve hře zmáčknout klávesu: ~ a napište:

god 1 (jednička znamená zapnout a nula vypnout) - nesmrtelnost. 
giveall - všechny zbraně s maximální municí. 
infammo - neomezené náboje. 
invisible 1 (jednička znamená zapnout a nula vypnout) - neviditelnost. 

Všechny levely:
Vložit své jméno: 'Kim Bo Kastekniv'.
Save.










Hitman 2: Silent Assasin

Oficiální stránky Nejsou
Výrobce Lo-Interactive
Datum vydání 2002
Hodnocení 8/10
Plná gog.com, nebo Steam
Recenze Level 11/2002, z Tiscali Games a z Bonuswebu
Návod Level 12/2002 a z abecedaher.cz
Update Není
Čeština na v1.01 i v1.02 z Bonuswebu
Multiplayer Ne
Editor Ne
Kompatibilita s Windows XP OK
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) OK
Kompatibilita s Windows 10 (64 bit) OK






Recenze:
Pokračování prvního dílu obsahující 20 misí, ve kterých se podíváme na Sicílii, do Ruského Petrohradu, do nějaké arabské země (patrně Afghánistánu), Japonska a možná ještě někam, protože u několika misí jsem nějak nepostřehl, kde se vlastně odehrávají. :)
Plusy:
A teď to, na co všichni čekáte. Tedy, jestli je pokračování lepší, než jednička. Nejsem sice tak nadšen, jako jiní recenzenti, hodnotící převážně známkou 9/10, ale musím uznat že lepší rozhodně je a celkem o dost. První, čeho si všimnete, je samozřejmě excelentní grafika, ale i design misí je celkově na vyšší úrovni, než u prvního dílu. Levely jsou navíc rozlehlejší a existuje více způsobů, jak splnit misi. Dokonce se zlepšilo ovládání a i ten mnou nenáviděný pohled zpoza postavy jsem nějak používal více než pohled Doomovitý. :) A to nejlepší na konec: sejvování je již konečně možné!!! Je sice omezeno na určitý počet za jednu misi podle zvolené obtížnosti, ale mně za celou hru žádná další pozice nechyběla. Sejvy se dají i přepisovat, takže je to absolutně v pohodě.
Mínusy:
Jak jsem již napsal výše, tak nejsem tak nadšený jako jiní recenzenti. Hra má standardní typy levelů, jako jiné 3D akce: dostaneš úkol, vybereš si zbraně a nastoupíš do akce. Pokud uděláš něco, co ti v briefingu zakázali, tak konec. Hra je stavěná tak, že se dá hrát jako prostoduchá střílečka, i jako tichá, někdy i bezmrtvolová, Thiefem říznutá, plížička. Vedle ukazatele zdraví máte ukazatel pozornosti nepřátel. Když se kolem nich chvíli motáte, nebo běžíte či nedej bože vytáhnete zbraň, tak přilákáváte jejich pozornost a za chvíli se do vás pustí. Bohužel se to podle mého názoru moc nepovedlo, protože ukazatel je někdy až moc citlivý. Zkuste si jen jednou jedinkrát projít 5 metrů kolem hlídačů a budete mít husí kůži, jak ukazatel začne krutě narůstat a to jste ještě převlečení třeba za číšníka!!! Někdy strážci dokonce vyhlásí poplach i chvíli po tom co jste kolem nich bez problémů prošli. Navíc se slídícím nepřátelům ani neschováte, protože vás vždycky najdou, i když jim utečete a cik-cak stylem se schováte za hromadu dveří - no je to ksakru možné???!!!! Mají snad termovizi, která vidí až skrz zeď??? Zlatý Thief a jeho slídící strážci, kterým se dalo v klidu utíkat a schovávat!!! Na druhou stranu se mnohokrát stává, že střílíte na jednoho nepřítele a druhý se bez jakékoli známky překvapení plouží dál svým směrem, jako by ani neslyšel střelbu. U některých misí dokonce pochybuji, že se dají vůbec tichým způsobem dohrát. Nepřátelé jsou na každém rohu a vyhnout se jim, je prostě zhola nemožné. V jedné z posledních misí mi, nevím proč, nefungovala sniperka. Sice střílela, ale jako by slepými náboji. Třeba by mi to ani tak nevadilo, ale pro tu misi to byla má jediná zbraň!!!


Ovládání:
W,S,A,D - pohyb.
Shift - běh.
Y, C - naklánění.
Ctrl - skrčení.
Mezerník - chůze po špičkách.
Myš levá - útok.
Myš pravá nebo 1 - 4 či T - výběr zbraně a inventář (kolečko myši a Levá myš - výběr).
5 - dalekohled.
E - akce (pokud vlevo nahoře svítí nabídka akce).
Q - tasení / schování zbraně.
G - položí předmět.
M - mapa.
B - úkoly mise.
R - nabít.
F1 - pohled z vlastních očí.


Cheaty:
Cheater a save na všechny mise.

A tohle mi bohužel nefungovalo:

Do souboru v adresáři hry, který se jmenuje Hitman.ini dopište řádky:

EnableConsole 1
EnableCheats 1

potom:
Klávesou '~' nahoďte konzoli a pište (potvrdit Entrem):

god 1 - nesmrtelnost (god 0 - zruší). 
infammo - neomezená munice. 
invisible 1 - neviditelnost (invisible 0 - zruší).
giveall - všechny zbraně s maximální municí.
commands - vypíše příkazy.

nebo:
IOIRULEZ - nesmrtelnost.
IOIGIVES - všechny zbraně a maximum střeliva.
IOIHITLEIF - doplní zdraví.
IOIER - bomb mód.
IOISLO - pomalý mód.
IOIHITALI - ali mód.
IOILEPOW - lethal charge mód.
IOIGRV - gravitace.
IOINGUN - nailgun mód.
IOIPOWER - mega-force.














Hitman 3: Contracts

Oficiální stránky Nejsou
Výrobce Lo-Interactive
Datum vydání 2004
Hodnocení 8/10
Plná gog.com, nebo Steam
Recenze Level 5/2004, z Tiscali Games a z Bonuswebu
Návod Level 7/2004 (časopis i videonávod na DVD) a z abecedaher.cz
Update Není
Čeština (i na videa) Level 10/2006 a z Bonuswebu
Multiplayer Ne
Editor Ne
Kompatibilita s Windows XP OK
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) OK
Kompatibilita s Windows 10 (64 bit) OK






Recenze:
Pokračování, jež netradičně většinou předělává mise z prvního dílu k lepšímu. Děj je vyřešen tak, že Hitmanovi nějak nevyšla jedna akce. Je postřelen a s prostřeleným břichem vzpomíná na své minulé mise. Samozřejmě ta asi půlka misí je dost upravená a přibyly nějaké nové... Celkem je misí 12 a podíváte se v nich do Hong-Kongu, Maďarska, Nizozemí, na Sibiř, ...
Plusy:
Vcelku docela zajímavé mise. Například v sídle nějaké neofašistické organizace, kde chodí blbouni v německých helmách z druhé světové, nebo noční kluby s pěkně vymodelovanými děvami. :) Slušný zbrojní arzenál.
Mínusy:
Grafický engine už není z nejnovějších. Nejvíce mi tradičně vadil pohled kamery spoza postavičky. Klávesou F1 lze zapnout i pohled z očí, ale bohužel je tento pohled poněkud toporný a špatně se s ním hraje. Pokud čekáte na porovnání s předchozími díly, tak musím říct, že mě hra poněkud zklamala. Zřejmě je to přílišnou složitostí levelů (pořád jenom samé dveře a chodby), kde se člověk se špatnou prostorovou orientací dost špatně pohybuje. Když třeba vidím ten postup na videonávodu z Level DVD 7/2004, kterýžto je se sice na "Silent Assassin", neboli vše v tichosti bez jediného poplachu a hromady mrtvol, tak člověk co to nahrával, musí mít snad v mozku 3D editor, že jde zcela cíleně na nějaké místo, všude ví, kde má co hledat (převlek, konkrétní postavu, atd...), probíhá naprosto neomylně miliardou dveří a chodeb na místo, kam zrovinka chce, což bych já absolutně nedokázal. Vrcholem jsou pak velmi zajímavé momenty například v poslední misi, kde před zraky alespoň 3 policajtů v pohotovostní pozici odkrágluje škrtící strunou jejich šéfa. To jsem absolutně nepochopil. Mě se každý blbec, co za ním našlapuju, každou chvíli otočí a odhalí mě a on si tím proběhne, jako nic. :(


Cheaty:
V nějakém textovém editoru otevřete soubor hitmancontracts.ini a vložte do něj řádky:
ENABLECONSOLE 1
ENABLECHEATS 1
Pak spusťte hru a stiskněte společně klávesy ESC + SHIFT pro vyvolání cheat-menu, ve kterém si můžete vybrat, jaké cheaty aktivovat (0 = vypnuto, 1 = zapnuto). Nebo zadejte následující kódy během hraní mise:

give some - přidání nábojů většině zbraní
give all - to samé včetně tajných a speciálních zbraní
end level - dokončení levelu
god mode - nesmrtelnost
infammo - neomezeně střeliva
invisible - neviditelnost pro nepřátele

Další příkazy naleznete na GameGuru.

Odemknutí misí:
Pokud chcete zpřístupnit všechny mise, editujte opět soubor HitmanContracts.ini a řádek:
DefaultScene=AllLevels\Logos.gms
změňte na
DefaultScene=AllLevels\LevelMenu.gm

Cheater.
Cheat table pro univerzální cheater Cheat Engine.










Hitman 4: Blood Money

Oficiální stránky Nejsou
Výrobce Lo-Interactive
Datum vydání 2006
Hodnocení 8/10
Plná Steam
Recenze Level 6/2006, z Tiscali Games a z Bonuswebu
Návod abecedaher.cz
Update v1.1, v1.1_v1.2
Čeština Ne
Multiplayer Ne
Editor Ne
Kompatibilita s Windows XP OK
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) OK
Kompatibilita s Windows 10 (64 bit) OK






Recenze:
Další pokračování holohlavého zabijáka. Tentokrát mu půjde o krk, protože členy jeho organizace nájemných vrahů někdo systematicky vraždí a další na řadě je on sám. Mise se odehrávají na americkém kontinentě, kam Hitman prchá z Evropy. Peníze za splněnou práci si teď budete vydělávat přímo. Zbraně je možné různě upravovat, modifikovat, měnit jim střelivo na čemž se můžete dobře vyřádit. Nově je možné útočit na krátkou vzdálenost, takže když vás odhalí strážný stojící metr před vámi, tak ho můžete rychlou ranou zpacifikovat, aby nevyvolal poplach a sebrat mu při tom zbraň. Lze také brát rukojmí. Hitman dostal do vínku nové pohyby a tak může i šplhat a přeskakovat, což se děje automaticky a není nutné mačkat speciální klávesy pro tyto činnosti. Celkem má hra 13 zajímavých misí, v nichž máte za úkol pozabíjet pěknou hromadu různých mafiánů a další verbež. Mise se odehrávají například na americkém předměstí s typickými americkými domy, v operní síni, na festivalu v ulicích města New Orleans, v kasinu v Las Vegas, na vinici v Chile, na zvrhlé party/diskotéce v průmyslové budově, v předposlední misi se podíváte dokonce do Bílého domu! :) Ale pokud si myslíte, že bude vaším úkolem inhumovat prezidenta USA, tak jste na omylu. :) Budete se muset spokojit s eliminací viceprezidenta, jež má v úmyslu zabít prezidenta po jeho návratu z návštěvy Los Angeles, takže ho ani v misi neuvidíte. Jaké to zklamání pro nenávistné chudáky co neustále šílí z velkého George. :))) V některých misích jsou velké davové scény s velkým množstvím civilistů. Tento díl se mi dost líbil, na rozdíl od poněkud odbyté trojky. Úkoly misí se dají splnit různými způsoby, design map je skvělý a můžete se dokonale vyblbnout. Musím autorům poblahopřát za skvělou hru!
Plusy:
Výborná hratelnost. Grafika se o poznání oproti předchozím dílům zlepšila, i když nijak výrazně, jen je trochu lesklejší. :)
Mínusy:
Naprosto bezkonkurenčně největším mínusem je mazání sejvů, když misi ukončíte před koncem - za tenhle nápad by měli někoho vážně pověsit za k... do průvanu!!! Já nemám tolik času a trpělivosti, hrát mise na jeden zátah. Zvlášť, když se objeví nějaký zákys, tak by si to chtěl člověk uložit a pokračovat zítra. Ale kdepak, zítra už sejv ze včerejška nikde nehledejte a hezky hrajte misi od začátku. :( Další mínus je někdy dost mizerné naklikávání tlačítek, například ve výtahu. Prostě nastoupíte do výtahu a chcete zmáčknout tlačítko pro pohyb výtahu, ale za boha se na něj nejde trefit, protože je aktivní pouze když stojíte na určitém milimetru čtverečním. Pořád máte aktivní jenom pitomé zavření dveří. Další mínus je pro mě teda absolutně nepochopitelné zasabotování klávesy "Escape" v akčních scénách. Chcete projít misi potichu, něco se vám nepovede (stráže vás odhalí) a vy chcete tedy nahrát sejv. Zmáčknete Escape... a nic, bušíte do něj... nic. Až konečně po pár sekundách funguje - CO TO MÁ KRUCI ZNAMENAT??? Je to sice drobnost, ale někdy to tedy dost zdržuje a díky tomu se můžete zdržet ještě dýl, protože animace Hitmanovy smrti je dělaná bulettime efektem (zpomalení času) a zbarvením obrazovky do ruda, což je taky neodkliknutelné a zdržuje to.


Ovládání:
W,S,A,D - pohyb.
Shift - rychle.
Ctrl - skrčit.
B - úkoly mise.
M - mapa.
E - provede akci (pokud svítí vlevo nahoře). Obvykle dveře,...
G - provede akci (pokud svítí vlevo nahoře). Obvykle položit zbraň,...
Mezerník - provede akci (pokud svítí vlevo nahoře). Obvykle sbírání věcí,...
R - nabít.
Levá myš - použít zbraň.
Pravá myš (delší stlačení) + kolečko - výběr zbraně.
Pravá myš - vytáhnout/ schovat zbraň.


Cheaty:
Do souboru "HitmanBloodMoney.ini" ve složce hry připište řádek: "EnableCheats 1" a pak ve hře vyvolejte cheat menu klávesou "C".

Pokud máte nainstalovaný update v1.2, tak se vám cheat menu nezobrazí, ale existuje na to malý prográmek: Hitman 4 v1.2 cheat enabler. Ten spusťte během hry (nic se nespustí, Windowsy jen pinknou), ale ve hře se vám cheat menu zpřístupní na klávese "C". Cheaty byly ve verzi v1.2 odstraněny prý z důvodů stability hry, což můžu potvrdit. Hrál jem to s nimi chvíli a už mě to spadlo, takže s nimi opatrně.

Uložený profil.
Cheat table pro univerzální cheater Cheat Engine.








Hitman 5: Absolution

Oficiální stránky
Výrobce IO Interactive
Datum vydání 2012
Hodnocení 8/10
Plná Steam
Recenze Level 224, Zing, Tiscali Games a Bonusweb
Návod Abecedaher
Update Hra se updatuje sama přes Steam.
Čeština download
Multiplayer Ne
Editor Ne
Kompatibilita s Windows XP OK
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) OK
Kompatibilita s Windows 10 (64 bit) OK






Recenze:
Návrat tajemného zabijáka s čárovým kódem na zátylku. Jeho bývalá kolegyně Diana zradí Agenturu a on ji musí odstranit. Ta mu ale ještě před tím, než zemře sdělí, že si její dceru Viktorii vzali do parády vědci a udělali z ní superčlověka a požádá Hitmana, aby ji dostal do bezpečí. V Hitmanovi se hne svědomí a Viktorii opravdu pomůže, což ale znamená, že proti sobě poštve Agenturu a další zkorumpované šerify a zbohatlíky, kteří mají o Viktorii zájem. O nepřátele tedy nebude mít nouzi. :) Děj všech 20 misí se odehrává na území celých USA. Hra je opět otevřená a k cíli tedy vede plno různých cest  a způsobů. Lze opět používat převleky ze zabitých, nebo omráčených nepřátel. Postavy ve hře mají širokou škálu reakcí na různé situace. Nejsu to jen nějaké bezejmenné postavičky, ale mají určitou osobnost a občas jsou velmi ukecaní. Při plížení si tak můžete vyposlechnout zajímavé a dlouhé rozhovory, které si vedou mezi sebou. :) K dispozici máte i "instinkt", ale ten jsem hned po spuštění hry vypnul, takže ani nevím jak to přesně vypadá. Prý by mělo jít o nějakou předtuchu. Já takové ptákoviny prostě nechci. Novinkou je i cílená střelba. To v praxi vypadá tak, že když jste v místnosti s více nepřáteli, tak pomocí "Ctrl" aktivujete cílenou střelbu a označíte kam se bude střílet a klávesou "Q" to pak odstartujete. Nepřátelé pak popadají, jako hrušky. Je to omezeno jen jakousi manou, která se vám pak časem zase sama doplní. Do cílené střelby vás to asi 2x v příběhu hry přepne i samo. Jako zbraně lze používat i různé věci, které se ve hře válejí na každém rohu. Kladiva, žehličky, nože, hasící přístroje, ... Nikdy nezapomenu na jeden level, kde jsem nepřátele v kukuřičném poli pomalu jednoho po druhém likvidoval žehličkou. :) Bojovat lze i holýma rukama a to takovým způsobem, že se vám ukazují klávesy (Q, W, E, Space) a vy je buď stíháte mačkat správně a nepřítele drtíte, nebo nestíháte, nebo mačkáte klávesy blbě a nepřítel dává na budku vám. Zbraně se vám postupně odemykají a další lze získat nákupem DLC na Steamu. Po dohrání hry lze všechny mise z příběhu hrát buď normálně znovu, nebo v sekci Contracts, kde si můžete vybrat zbraně(z vámi odemčených, nebo zakoupených) a nastavit další podmínky hry.
Plusy:
Opět velká volnost ve vašem konání. Cestu si lze prostřílet, nebo postupovat pomalu bez mrtvol. Efektní zpomalené zásahy nepřátel do hlavy. Na nejlehčí obtížnost hru dohraje i taková lama, jako já. :) Nepřátelé mají totiž na nízké obtížnosti celkem dost zpomalené reakce. Zajímavé, různorodé levely. Hra běží na novém enginu a grafika vypadá výborně.
Mínusy:
Hra používá ručně aktivované checkpointy, které jsou ale jen na pár místech, takže na sejvování kdekoliv zapomeňte. :( Obvykle mi tohle hodně vadí, ale tady mi to ani tak moc kupodivu nevadilo. Hned v první misi máte za úkol odstranit Dianu, což já bych rozhodně nedělal, ale Hitman ji za mě prostě odstranil automaticky. Hlavně, že jinak hra vykresluje Hitmana, jako dobráka a najednou bez přemýšlení za prachy splní takovýhle úkol. :( I  když, jak v závěru hry zjistíte, tak... ne, spoileřit nebudu. :)

DLC:
Public Enemy Disguise - Nový gangsterský oblek.
Bartoli Custom Gun - Nová tichá pistol.
Krugermeier 2-2 Gun - Nová tichá pistol.
Bronson M1928 Gun - Nový samopal.
High Tech Disguise - Nový hi-tech oblek s 50% brněním.
High Roller Disguise - Nový Tuxedo společenský oblek.
Bonus Campaign Patient Zero - Nová kampaň o 4 misích v Bangkoku, Sapienze, Coloradu a Hokkaidu (mapy jsou ovšem hodně přepracovány), kde máte za úkol zastavit šíření viru. Spolu s GoTY edicí přináší nové Escalation kontrakty, nové obleky, zbraně, výzvy a další hromadu vylepšení původní hry.
Game of The Year Edition - Nové vydání hry (lze zakoupit, jako upgrade původní hry), jež obsahuje kampaň Patient Zero a 3 nové obleky.



Ovládání:
W, S, A, D - pohyb.
F - sebrat.
E - otevřít.
B - táhnout mrtvolu.
C - skrčit/ vstát.
Kolečko myši - výběr zbraně.
Ctrl - aktivace módu cílené střelby.
Q - spuštění cílené střelby.

Cheaty:
Na nejlehčí obtížnosti ani moc potřeba nejsou. ;)
2x Cheat table pro univerzální cheater Cheat Engine.




Hitman (2016)

Oficiální stránky
Výrobce Io Interactive
Datum vydání 2016
Hodnocení 8/10
Plná Steam
Recenze Tiscali Games (Prolog + 1), Tiscali Games (2 + 3), Tiscali celková, Bonusweb (epizoda 1), Bonusweb celková a Zing (epizoda 1), Zing - celková.
Návod Není
Update Hra se updatuje sama přes Steam.
Čeština Ne
Multiplayer Ne
Editor Ne
Kompatibilita s Windows XP Ne
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) OK
Kompatibilita s Windows 10 (64 bit) OK






Recenze:

Nový díl Hitmana, který byl tentokrát vydáván epizodicky po jednotlivých misích. Epizod vyšlo celkem 6, ale misí je celkem 10. Tréning: jachta a Kuba (spíše, než tréning jsou to regulérní mise), Paříž, Sapienza (Itálie) - 2 mise, Marrakesh (Maroko) - 2 mise, Bagkok (Thajsko), Colorado (USA) a Hokkaido (Japonsko). Zdálo by se to málo na plnohodnotnou hru, ale všechny mise můžete hrát s různými úkoly a nastavením, takže se herní doba značně natáhne. Kromě hlavních misí máte možnost si stáhnout i kontrakty od ostatních hráčů, nebo nějaký kontrakt vytvořit. Některé nové úkoly do hry dávají tvůrci i dále po vydání hry a tak se v některých misích objeví nový záporák, kterého máte sejmout. Třeba o Vánocích 2016 se objevila nová varianta mise v Paříži, kde máte za úkol sejmout záporáky z filmu Sám doma. Tyto úkoly jsou časově omezeny, takže na to máte jen několik dní. Hra je totiž pořád online a třeba vaše statistiky se vám zapisují na server (můžete se přepnout i do offline režimu, ale co nahrajete offline, se vám do statistik nezapíše). I kdyby ve hře nebylo hafo různých variant misí, tak máte hromadu možností, jak i základní mise splnit. Záporáka můžete nejen zastřelit, ale i probodnout nůžkami, setnout sekáčkem na maso, shodit na něj lustr, otrávit,... Některé předměty lze na nepřátele i házet (nůžky, nože, sekáček na maso, hasící přístroj,...). Pokud se vám nepřítele nepodaří sejmout nenápadně zezadu a dojde k otevřenému boji, tak se spustí bojový systém, sestávající se z mačkání kláves W, S, A, a D náhodně se ukazujících na obrazovce. Když střídáte různé převleky, tak se vám nad postavami, které vás v dané oblasti nesmí vidět objeví bílá tečka. Příběh mezi misemi sice je, ale dosti tuctový a nezajímavý. Jdete po nějakých zločincích kteří, mimo jiné, třeba vyvíjí nebezpečný virus a bla bla bla... Příběhová videa si můžete klidně shlédnout ještě předtím, než začnete hrát samotnou hru.
Plusy:
Otevřený herní svět a plno možností, jak splnit misi. Ukládání je kupodivu možné kdykoliv ručně - to se dneska už moc nevidí! Teda kdykoliv ne, když způsobíte poplach, tak ukládat nemůžete. Hra se mimo vaše ruční ukládání i každou chvíli ukládá sama do několika pozic autosave, takže když si dlouho zapomenete ukládat, nebo si uložíte v blbou chvíli, tak ještě není vše ztraceno.
Mínusy:
Mohlo by to mít číslovku, takhle se to bude plést s prvním dílem. Celkem nepřehledné menu, kde se pletou různé kraviny. Pokud budete hledat, jak ukončit hru, tak ji hledejte v "Options". Grafika je na dnešní dobu už celkem slabá, asi je to daň za to, že je v misích hodně postav (davové scény). Hra chce být neustále online, kvůli zapisování statistik a přidávání nových úkolů tvůrci. Příběh je nezajímavý. Hra je poměrně obtížná, protože osoby, které potřebujete zneškodnit, abyste získali jejich uniformu, obvykle hlídkují ve dvou, nebo je na blízku nějaká jiná osoba. Zastihnout někoho někde samotného je velmi obtížné. Opravdu hardcore je začátek mise v Coloradu. Tam než získáte svoji první uniformu, abyste konečně mohli chodit volně nepřátelům na očích, tak snad i porodíte! A když už KONEČNĚ!!! nějakou tu uniformu získáte, tak zjistíte, že tu blbou farmu mají teroristi rozparcelovanou na několik částí a v každé mají jiné uniformy a vzájemně se na svá území nepouští! Co to je za šmejdy, že si jednu farmu rozdělí? Někdy jsou to prostě loadovací orgie, jako kráva.

Ovládání:
W, S, A, D - pohyb, nebo přímý boj.
Shift - běh.
C - skrčit.
X - proskočit/ vyšplhat.
Q - tichý útok.
T - vyměnit oblek.
E - akce.
I - inventář (zbraně).
F - sebrat.
B - odtáhnout tělo.
Mezerník - seskočit.

Cheaty:
Nemám.