Recenze Tiscali Games, Bonusweb a Zing.
Update Není
Čeština TOP CD verze: Ano (titulky). Na Steam, nebo GOG verzi: download.
Multiplayer Ne
Editor Ne
Kompatibilita s Windows XP OK
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) OK

Nejnovější adventurní počin od Jane Jensen - tvůrkyně herní legendy Gabriela Knighta. V příběhu se ocitáme v roli američanky Samanthy Everett, jež je potulnou kouzelnicí (iluzionistkou). Při cestě do Londýna ji v průtrži mračen zradí její motorka a skončí v Oxfordu u tajemného starého domu. K domu před jejími zraky přijede nějaká žena a do domovního zvonku se představí, jako nová asistentka. Než jí ale stihnou otevřít, tak ji vyleká nějaký přízrak a uteče. Naše unavená a promoklá Samantha situace využije a obsadí její místo s tím, že ráno uteče. Ráno si to ale nějak rozmyslí a začne pro majitele domu pracovat. Majitelem je podivínský Dr. Styles - neurobiolog, který je posedlý touhou zkontaktovat svou zemřelou ženu Lauru. Hra je klasická klikací adventura s rozhovory a používáním předmětů. Najdou se i nějaké hádanky. Specialitou hry je kouzlení. Samantha může v některých chvílích využít svého kouzelnického umění třeba na získání některých předmětů. Zobrazí se vám postava Samanthy s označenými rukami, rukávy, kapsami a vy máte pomocí přesouvání předmětů a akcí sestavit kouzlo. V některých částech hry hrajete i za Dr. Stylese.
Klasická adventura, poutavý příběh, české titulky a hezká grafika. Pomocí mapy se lze mezi lokacemi pohybovat velice rychle. Nahrávání je velice rychlé. Dokonce až moc rychlé, protože hra asi nepočítá s dnešními rychlými SSD disky a tipy na loadingové obrazovce si přečíst prostě nestihnete. :)
Hra po každém uložení spadne. Ale tak, můžeme být rádi, že to není naopak. :) Někde ze začátku hry se mi stalo, že jsem nemohl uložit vůbec - v menu volba uložit nebyla a musel jsem přejít do Stylesova domu a tam už ukládání fungovalo. Dále už ale ukládání fungovalo všude. Vysoké očekávání se bohužel nepotvrdilo a hra se se sérií Gabriel Knight měřit nemůže. Je prostě taková nějaká mdlá a nudná. Jako videosekvence slouží rozmazané, kreslené, nepohyblivé obrázky. Animace postav jsou taky dost toporné.

Levé tlačítko myši - ovládání.
Dvojklik levým tlačítkem myši - rychlý přesun.
Zajetí myší na horní okraj obrazovky - inventář.