Recenze Bonusweb, Tiscali Games a Zing.
Update Hra se updatuje sama přes Epic Launcher.
Čeština Ano - titulky.
Multiplayer Ne.
Kompatibilita s Windows XP Ne.
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) Ještě není známo. Pravděpodobně jen 64 bit verze.

Hra je zatím pouze na konzoli Playstation, ale chystá se vydání i na PC. Jelikož konzoli nechci, tak jsem zatím hru "hrál" jen na YouTube. :)

Nejnovější adventurní počin od Quantic Dream (Fahrenheit, Heavy Rain a Beyond: Two Souls), který sklidil zasloužený úspěch. Hra byla vydána zatím jen na konzoli Playstation, ale stejně jako u výše uvedených her se chystá jejich vydání i na PC platformě. Bohužel se hra vydá také exkluzivně jen na Epic Store. Na Steamu, nebo GoGu hra nebude. Jedná se opět o adventuru ve stylu interaktivní film s horou rozhodnutí, které větví příběh. Větvení příběhu je opravdu VELMI VELMI košaté, že se může jít zahrabat i Life is Strange! A to právě čtete řádky od Life is Strange fanatika, takže to je fakt co říct. :))) Po každé misi se vám ukáže strom rozhodnutí s vašim postupem. Ukazují se i ostatní cesty, kterými jste nešli, ale jen jako anonymní obdélníčky, které se vám pojmenují až hrou projdete znovu a odkryjete je. Hra vás tedy láká k zahrání několikrát - pokaždé můžete mít hru dost jinakou, než předtím.
A teď už k příběhu. Píše se rok 2038 a nalézáme se (jak jinak?) v severoamerickém Detroitu. Vize budoucnosti je taková, že se ve společnosti dost rozmohli androidi, kteří vykonávají různé práce. Lidi si je kupují, aby jim sloužili, pomáhali a podobně... a... sex, ano..., to taky. :) Najednou se ale mezi inteligentními androidy začne šířit uvědomnění si sebe sama a začnou bojovat o své práva. Ano, zní to pitomě, ale hold hra. :) Jen si tak představte, kdyby se vám třeba Windows 10 zabouchly do Windows XP a začaly se vám líbat a odmítaly pracovat. :))) Vláda a lidé ovšem nemají zájem na tom, aby jejich roboti, co si je koupili za těžké prachy, dostali nějaké lidské práva a svobodu a tak je to dost těžké. Hrajete střídavě za 3 androidy, kteří se v závěru potkají na jednom místě. První android je domácí služka Kara, která se stará o malou dívenku, kterou doma týral její otec. Snaží se spolu utéct do Kanady. Druhým androidem je Conor - policejní agent, který pátrá po deviantech (tak se říká vzbouřeným androidům). Třetím a posledním hratelným androidem je Marcus. Bývalý sluha jednoho starého malíře, který se stane vůdcem vzbouřenců. Postavy se během hry po každé misi střídají.
Opravdu HÓÓÓDNĚ větvený příběh. Pokaždé můžete mít hru úplně jinou. Budete se třeba snažit za Marcuse vést boj mírovými prostředky, nebo zvolíte násilí?
Linie za Karu je také hodně emotivní, protože se pokoušíte udržet v bezpečí malou holčičku.
Hra má oficiální české titulky.
Hra samozřejmě obsahuje i hromadu quick time eventů, kdy musíte v akčních scénách rychle mačkat určité klávesy, co se vám objeví na obrazovce, jinak prohrajete nějaký souboj, nebo nezvládnete honičku a podobně. Lidé, kteří nejsou tak pohotoví na tyhle akčňárny si můžou hru dost pokazit, protože je prý možné, že vám některý ze třech charakterů může i umřít. :/ Dle mého názoru nemají tyhle věci v adventurách vůbec být. A proto miluju Life is Strange - tam nic takového není. Adventury jsou žánr pro klidné a přemýšlivé typy hráčů a ti prostě někdy nemají tak rychlé reflexy, jako hráči akčních her!
Hra vyjde na PC exkluzivně pouze pro obchod Epic Store.
Příběh o obživlých robotech, kteří chtějí lidská práva a svobodu je poněkud na hlavu. :) Spíše mi to připadá, že se hra snaží podprahově hrát na antirasistickou strunu a ti androidi jsou prostě obdobou černošských otroků.

W, S, A, D - pohyb.
Pravděpodobně Q a E - quick time eventy. Uvidíme...