Recenze Bonusweb, Tiscali Games a Zing (vše Playstation).
Čeština Ano - oficiální titulky.
Multiplayer Ne.
Kompatibilita s Windows XP Ne.
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) OK (64 bit)

Hru jsem zatím "hrál"
:) celou jen na YouTube.

Další z původně exkluzivních her pro konzoli Playstation, která se chystá na PC. Na Steamu, nebo GoGu ji ale nehledejte, hra je opět exkluzivní jen a pouze pro Epic Games Store. Jedná se o VELMI zajímavou adventuru od tvůrců adventur Fahrenheit a Heavy Rain. Hrajete v ní za Jodie Holmes, jejíhož dabingu i motion capture se zhostila kanadská herečka Ellen Page. Jodie má již od dětství paranormální schopnosti, pramenící z toho, že má uvnitř sebe ducha, kterému říká Aiden. Tento duch může, jak už to bývá, manipulovat s různými předměty. To ale není vše, co může Aiden, do kterého se můžete kdykoliv přepnout a ovládat ho, dělat. Těchto schopností je celá řada. Můžete třeba číst vzpomínky z mrtvol, léčit, zmocňovat se labilnějších lidí, nebo je rovnou zabíjet. Malá Jodie je už od dětství díky těmto schopnostem pečlivě studována v ústavu, který vede její otec. Poté, co dospěje, o její služby projeví zájem CIA, protože díky jejím schopnostem může provádět velmi zajímavé operace, o kterých se jim ani nesnilo. Hra nepostupuje chronologicky, ale skáče v každé kapitole v čase sem a tam po časové ose jejího života, od útlého dětství, kdy vás zkoumají vědci v ústavu až po grandiózní finále, což působí trochu zmateně. Herní prostředí a náplň je velice různorodá. Jako malá holka se snažíte si najít stejně staré kamarády na hraní, ale díky svému podivínství moc nezapadáte. Puberta... no, ... :) Jak uvidíte Jodie v pubertě, tak dostanete záchvat smíchu. :) Pak vás čekají tajné akce pro CIA, život s bezdomovci, indiánská farma. Prostě různorodá prostředí s velmi různorodou herní náplní. Hra je zase plná různých závažných rozhodnutí, jež mají vliv na další děj hry. Hra také používá takzvané quick time eventy, kdy máte v akčních scénách rychle zmáčknout určité klávesy, které se vám ukážou na obrazovce. Dle toho, co jsem viděl na YouTube letsplayi to ale bude asi daleko jednodušší, než ve Fahrenheitu. Hra má asi cca 8 - 9 hodin.
Skvělý příběh, jehož eskapády vás nejednou šokují. Jodie někteří lidé dost lžou v některých věcech a vy na to postupně přicházíte.
Opět celá řada rozhodnutí, jež mají vliv na další děj.
Možnost kdykoliv se přepnout do Aidena, volně se vznášet prostorem a dělat různé věci - rozbíjet věci, ovládat, zabíjet lidi atd... Velmi zajímavá paranormální schopnost, jež je skoro tak zajímavá, jako přetáčení času v Life is Strange.
Hra bude mít oficiální české titulky.
Skvělá grafika.
Skákání v ději po časové ose působí trochu zmateně.